Gå til innhold

Dillemma!!

MartheMor+Lillegutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et dillemma jeg sliter litt med. Jeg jobber for tiden i turnus som sekretær på et sykehus, og tjente i fjor kr 294 000 (inkl. tillegg og en god del overtid). I går fikk jeg tilbud om jobb som sekretær i et advokatfirma med en årslønn på 280 000. Det er da kun snakk om dagtid.

Hva skal jeg gjøre? Jeg har på en måte lyst på nye utfordringer og nytt miljø, men samtidig er det jo noe som heter at man vet hva man har, men ikke hva man får... Og hva med lønnen? Hva ville dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så herlig med jobb på dagtid var det første jeg tenkte,

jeg er hvertfall villig til å tjene mindre så lenge man slipper turnus, vakter osv.

kan du ikke ta permisjon fra jobben du har for å prøve den nye jobben?

det er veldig vanlig.

jeg ville hoppet i det jeg

Skrevet

tror jeg ville gjort det!! Nå er jeg frisør da, noe ganske annet, men det må da vere deilig med en dag jobb! Forandringer er ikke usunt det heller!! Lykke til:)

Skrevet

Jeg ville tatt jobben. Spennende med nye utfordringer. Det du tjente i fjor var bare 14000 mer, å det inkluderte overtid. Kan jo hende det blir overtid i den nye jobben også. Å tenk å kun jobbe på dagtid da!

Lykke til med valget:)

Skrevet

hmm ..

før jobbet jeg type turnus jobb i helger, dag, kvelder og natt. så byttet jeg til vanlig jobb på dagtid. det er deilig å jobbe fra 9 til 16.30. og ha fri vær helg, samtidig så savner jeg å jobbe til forskjellige tider og kunne innemellom ha fri på verdager og kunne ta meg fri over noen dager og heller jobbe mere i en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...