Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Fikk i dag det jeg hadde bestilt fra Lille Mille, noe klær og en kamuflasje pose.. Stilig pose.. Ser inni posen, masse hull til seler.. Da prøver jeg posen i bilstolen for spebarn, og den passer.. Setter Ruben i og nå ligger han å sover i bilstolen med posen rundt seg.. Vet det finnes bilstolposer, men disse er så altfor små.. Og ikke var den dyr heller.. Og dette er en pose som kan brukes leeeenge.. Hehe.. Han likte tydeligvis ikke å bli flyttet over til senga si ;o) For nå vræler han...
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2007 Glemte å si at på denne posen er det glidelås helt rundt slik at du kan ta av lokket, da blir det ikke så varmt inne på butikken.. Hva i all verden skal vi gjøre med kjeldressene..? ;o)
sveis Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hvor lang tid tok det fra du bestilte hos Lille Mille til du fikk varene? Jeg bestilte noe derfra på søndag og gleder meg som en liten unge... :-)
sveis Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Og fikk du bekreftelse på at det var sendt og evt sporingsnr på mail da de sendte den, eller hørte du ingenting mellom ordrebekreftelsen og mottak av pakken?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Elodie Design vogn/fotpose, kamuflasje/turkis
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 Fikk en ordrebekreftelse... Og gikk ganske så raskt, så var pekken hos meg...
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 kremt.. det skulle stå pakken ikke "pekken"
sveis Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Flott! Da kommer den vel snart til meg også! :-)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 jeg finner den ikke.. link?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2007 finner ikke den jeg heller.. kan de være utsolgt..? har sendt mail for æ spørre.. Poen ligger i senga med posen rundt seg og sover som en stein..
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 31. oktober 2007 http://www.kaleido.no/kshop/lillemille/index.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå