Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 6 måneder nå og vi har prøvd med diverse middagsretter fra Nestlé til ham. Han ser ut for å like det meste og kanskje spesielt mors lapskaus. Kjøpte det også på kiwi engang, men da fra produsenten småfolk. Flere som har prøvd mors lapskaus fra småfolk? Der var det tilsatt lauvbærblad, hvit pepper, timian å det ene med det andre. Synes det er litt rart egentlig. Den smakte ikke så sterkt som den luktet, men han brekte seg flere ganger. Kan dette være tilfeldig eller kan det være på grunn av krydderet?jeg kjøper i allefall ikke noe mer av akkurat den.

Er det mange som kjøper middagretter på glass når de ikke er eldre enn halv året eller lager dere selv helst??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mors lapskaus fra Nestlè smaker bedre enn den fra Småfolk synes jeg. Ikke så skarp i smaken. Tror forressten det er stangsellerien som setter så mye smak. Skjønner godt at det kan smake litt sterkt for en liten tass som er vant til melk :o) det er bare å prøve seg frem, etterhvert ser man hva de liker. Her i huset er alle glassene med kalkun en hit, samt grønnsaker med lam eller kalv.

Har laget litt middagsmat selv, men synes det er veldig greit med glassene man får kjøpt. Synes det ble litt rar konsistens når jeg fryste den maten jeg lagde selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...