Gå til innhold

***********Skravletråd IKM 2-3 november***********

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere?? Noen som har noen nye symptomer?

Her går det i kvalme, ofte trøtt og div.. Men tviler på dt har klaffet for oss denne gangen å..

Andre??:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann.. skal egentlig ha imorgen men usikker på syklusen så venter helt til 4.nov.. da jeg fikk 4. okt så da er det en måned siden ihvertfall og er jeg gravid så slår det ut da håper jeg, om ikke TR kommer først da..

Håper du er gravid nå, endelig!! Har du forresten vært sånn tidligere når du venter på TR?

Jeg er så syk og forkjøla med øreverk, feber og hodepine og diverse så kjenner ikke helt noen konkrete symptoner enda tror jeg

Skrevet

Ikke noe særlig følelse. Like etter EL hadde jeg mange innbildninger, men lite nå. Kjennes ut som om tr begynner å gjøre seg klar, men det er jo bra, for dette er første mnd uten p-piller, så da vet jeg jo at ting fungerer, og når ting skal skje! :)

Skrevet

Hei..

Håpe TR din ikke kommer da..

Nei jeg har aldri gått sånn kvlam i flere dager.. Så får håpe denne gangen da:o)

Hard dere prøvd lenge elr?

Skrevet

lite symptomer her:(

har skikkelig mensmurringer, vondt i korsryggen... og litt halsbrann.. så regner med at tanta kommer den 3 ja:(((((

vil jo ikke det jeg, vil jo ha spire i magen jeg :)

når skal dere teste?

tror kanskje jeg prøver å teste i morgen eller fredag hvis ikke tanta er kommet:)

Skrevet

Teste den 6 om Tr ikke kommer

Skrevet

Slenger meg på her jeg da :)

Har skjedd ting med kroppen min, som aldri har skjedd før, men om det er symptomer på bebbis eller andre ting veit jeg liksom ikke.

Det er murringer siden EL, og stikk på høyre OG venstre side av og til. Hadde menssmerter i dag, selv om jeg ikke bruker å få det før dagen før mensen, eller samme dagen den kommer.

Håper det viser seg at vi er gravide hele bølingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...