*lima78* Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Har fått inntrykk av at det er mange av dere gravide som sitte hjemme i helgene mans partneren er ute på byen. Kanskje inntrykket mitt er feil, men jeg trodde uansett ikke det var vanlig at samboer har så stor glede av å løpe rundt på pub og disco nattestid, mens hun han elsker og virkelig vil være sammen med sitter ensom hjemme...? Min samboer har ikke lyst til å gå ut på byen med kompisene hvis ikke han får meg med! Da må det være noe HELT spesielt, han har mer glede av å være med FØR de andre drar på byen. Så kommer han hjem søt som bare det før midnatt. På den måten er han frisk og opplagt til å fungere sammen med meg (og resten av familien) dagen derpå. Og det gir heller ikke noen grobunn for sjalusi, selv om vi tåler uskyldig flørting med andre. Er det virkelig blitt så vanlig å feste hver for seg? Jeg syns i så fall det er en "skummel" utvikling. Jeg føler meg heldig når jeg leser enkelt innlegg, for vi inkluderer alltid hverandre i slike fritidssysler. Er vi litt utenom det vanlige? Jeg tror vel egentlig ikke det, men av og til begynner jeg å lure.... Jeg skal i hvert fall ta godt vare på samboeren min!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå