RockMyWorld Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har nok melk og helsesøster mener jeg bør fullamme til 6 mnd....men jeg må ærlig innrømme at jeg er litt lei av denne puppingen hele tiden. Hva synes dere? Bør jeg vente i 2 mnd til, eller kan jeg introdusere grøt??
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Bare begynn du, følg din egen magefølelse:) Her er det ei uke igjen til 4 mnd, og da skal vi begynne med grøt, okke som:) skal bli deilig. Nå får jeg sikkert en del pepper men.....
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har også nok melk, min gutt er snart 3 mndr men jeg gleder meg til han blir 4 mndr og jeg kan begynne med gröt. Han er stor/kraftig og krever mye mat...er veldig sliten, må opp 3-4 ganger om natta for å amme... Så jeg bryr meg ikke hva HS sier, jeg SKAL introdusere gröt når han blir 4 mndr...
mammatilTHEODOR:) Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har også så vidt begynt med grøt, og lillegutt er 4 mnd. Snakket med HS først, og de sa det var bare å begynne med grøt når han var 4 mnd.. Kunne fort bli vanskelig om en ventet for lenge. Her har vi både introdusert han for grøt, og fruktmos, og han elsker det! Nå må det også sies at han har vært veldig krevende på puppen i det siste, spiste annenhver time, og merket at han trengte mer mat, så da så vi ingen grunn til å vente:) Men dette er jo opp til hver enkelt! Følg magefølelsen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå