Gå til innhold

Kan jeg starte med grøt? 4 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nok melk og helsesøster mener jeg bør fullamme til 6 mnd....men jeg må ærlig innrømme at jeg er litt lei av denne puppingen hele tiden. Hva synes dere? Bør jeg vente i 2 mnd til, eller kan jeg introdusere grøt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare begynn du, følg din egen magefølelse:) Her er det ei uke igjen til 4 mnd, og da skal vi begynne med grøt, okke som:) skal bli deilig. Nå får jeg sikkert en del pepper men.....

Skrevet

Jeg har også nok melk, min gutt er snart 3 mndr men jeg gleder meg til han blir 4 mndr og jeg kan begynne med gröt.

Han er stor/kraftig og krever mye mat...er veldig sliten, må opp 3-4 ganger om natta for å amme...

Så jeg bryr meg ikke hva HS sier, jeg SKAL introdusere gröt når han blir 4 mndr...

Skrevet

Jeg har også så vidt begynt med grøt, og lillegutt er 4 mnd. :)

Snakket med HS først, og de sa det var bare å begynne med grøt når han var 4 mnd.. Kunne fort bli vanskelig om en ventet for lenge. Her har vi både introdusert han for grøt, og fruktmos, og han elsker det!:) Nå må det også sies at han har vært veldig krevende på puppen i det siste, spiste annenhver time, og merket at han trengte mer mat, så da så vi ingen grunn til å vente:) Men dette er jo opp til hver enkelt! Følg magefølelsen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...