Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 På 5månederskontrollen idag passerte min "lille" gutt 10 kg! (10070g) 72 cm lang! Han er så mye større enn alle de andre babyene på hans alder som vi kjenner... Blir nesten litt bekymret for hvor dette skal ende :-) Har hele tiden vært stor baby da, med 4500g som fødselsvekt. Den siste tiden har han fått grøt til kvelds ellers bare morsmelk. Noen andre med store babyer?
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Velkommen i klubben! Snuppa mi er 5mnd og 10 kg, har veid henne her hjemme så veit ikke eksakt men skal på helsestasjon i morg. Hun er dobbelt så stor som andre på samme alder! Får kun morsmelk ennå. Regner med det jevner seg ut etter hvert.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Didrik er 6 mnd (på fredag) og han var 8,5 kg og 68 cm på 5 mnds kontrollen. Han var 4160 g da han ble født, men han følger nå sin egen kurve. Tantebarnet mitt er 7,5 mnd og over 10 kg, og han får bare mme, vil ikke ha noe annet.. Tror ikke du trenger å bekymre deg
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 hehe ja her er det stooore forskjeller på barn. Min er 9 mnd, og ikke mer enn 9 kg hehe. Men de pleier å jevne seg ut etter hvert, så ikke noe å beskymre seg for da;) Mange ganger hjelper det å gå ned på melka og gi mer fast føde =)
opelvectra Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe:) Gutten min er 6 mnd, 9kg og 72 cm lang... Det er ingenting og beskymre seg over hvertfall.. Når de begynner og krabbe så mister de nok litt av det.. Syns det bare er morro og vise fram en stooor gutt jeg.. hehe
Mjøndalen Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 dattera mi var 8,7 kilo på tre månders kontroll . Regner med at hun er på vei opp til ti nå. Hun er også større enn de andre i barselguppa. Tror ikke det er no fare. Vil nok jevne seg når hun skal begynne å krabbe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå