Gå til innhold

beskrivelse av guttetissen

Anbefalte innlegg

Skrevet

veninnen til min datter spurte meg i går om hvor stor tiss lillemann på 11mnd har. jeg strakte hendene tså langt jeg kunne å sa ssååååååååååååååå stor hvopå han selvfølgelig strekker begge hendene i været og sier stoooor. og så klapper han ivirig.

så sier jeg at han har vel en like stor tiss som de flestee baby gutter. hun viser meg størelsen på et nålhode og lurer på om den er så liten nei så liten er den nok ikke sier jeg. hun teker litt ååååå nå vet jeg det øverst har gutter potetter eller potetsekker og nederst er det en pølse og så fniser hun.

så begynner jentene å tulle å tøyse jenter har pannekaketisse som man kan tromme på. og så trommer de i vei men s vi går hjemmover, også synger de at gutter har lassotiss så de kan fange dådyr med mens de later somm om de slynger en lasso.

haha noen gager har de to noen festelige idèr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, en del menn jeg kjenner har definitivt lassotiss og har også fanget sin andel dådyr, ja...

Skrevet

barn er så skjønne:) jeg og en kompis satt å snakket om at han og dama planla barn, vi snakket i koder siden sønnen til dama hans satt dær.. så sa jeg at du må kjøre mere på så blir det nok snart og da sa sønnen hans at: det er ikke sikkert han har nok bensin til det, han må kanskje fylle på:P

haha ungen fatta jo ikke at vi mente noe helt annet enn bil men det passa så sykt bra til det vi snakka om:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...