Gå til innhold

4 dager over IKM!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det gått 4 dager over IKM. Tok en neg test på Mandag.

Noen som har opplevd det samme???

Er det noe vits i enda en test i dag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ti dager over ikm i dag, og har tatt et par tester underveis (som alle har vært negative).

Skrevet

Hei :)

Er i nesten samme situasjon som dere. Er 5 dager over IKM i dag, kun negative tester. Men føler desverre tanta er på vei nå.. Utrolig frusterende å ikke vite om syklusen er i ulage eller om vi faktisk er gravide!!

Lykke til i alle fall! Er jo flere her inne som ikke har testa positivt før både en og to uker etter IKM!

Skrevet

og angående testing lille alex, så har jeg lest at hcg dobles ca annenhver dag. Så hvis du ikke har testet siden mandag, og du er gravid, kan jo hcg-nivået ditt ha økt masse siden da..

Skrevet

Samme som meg det. Bare at jeg ikke kan forstå at jeg skulle kunne bli gravid. Tror vi bomma grovt på EL. Fikk bare negativt på CB EL-test.

Hadde vært greit å fått kommet igang med neste pp.

Skrevet

Akkurat det samme med meg 4 dager over IKM idag,tok en neg. test på lørdag,så nå vet jeg ikke om jeg skal teste eller vente litt til på den duste tanta..

Skrevet

Fikk TR 9 dager etter IKM denne gang, men det er fordi syklusen min virker lengre etter MA. Tror ikke jeg hadde eggløsning før på dag 23..Vet du når du hadde eggløsning? Har hørt at vanligvis kommer TR 12-14 dager etter eggløsning, hvis en ikke har kort lutealfase. Det stemte på meg, fikk positiv eggløsningstest på dag 23 og TR kom 14 dager etterpå..

Men en jeg leste om her inne fikk positivt 15 dager etter IKM og hun hadde testet og fått negativt bare noen dager i forveien:-)

Krysser fingrene for at du er gravid!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...