Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg går nesten konstant med kjempevondt i hodet.... Hadde 10,9 i hb igår på 28 ukerskontrollen Di fant spor av eggehvite Blodtrykket var 105/55 jeg er så redd noe er galt?? Hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Alt dette er jo helt normalt... Bortsett fra spor av protein i urin, men regner med at om det hadde vært farlig hadde de vel tatt nærmere kontroll. Hva sa de på kontrollen da? Kan ikke tro du har noen grunn til å være redd. Om du er det bør du i så fall ringe jordmor/lege og spørre hva du skal gjøre..
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Du har jo litt lavt blodtrykk da.. Det fører ofte til hodepine..
jan.mam Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Uff da. Har du hatt hodepine i lang tid? Jeg har selv vært plaget av mye hodepine under svangerskapet, men nå er det heldigvis gått over. Er i uke 29, og hadde siste anfall for ca 3 uker siden. Hele 2. trimester hadde jeg tredagers hodepine hver uke, både nå og i forrige svangerskap. Det var nok bare hormonelt, for også hos meg var Hb, blodtrykk bra. Du kan jo spøre lege eller jm. Men det kan jo tenkes at dine bekymringer også øker spenningen slik at hodepinen forverres? Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå