Gå til innhold

Hva har dere i HB i uke 28?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde 10,9

Hvordan er dette sammenlignet med andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde 13,3...

"normalen" skal vel ligge litt over 11 (11,2 eller noe slikt) til 15. så ditt var egentlig ganske fint, kansje pittelitt lavt men ikke noe å sette fingeren på tror jeg=)

Skrevet

hva er hb egentlig? å hva skjer hvis det er for lavt?

Jeg hadde 12,5 i uke 6

Skrevet

Jeg hadde en Hb på 12, 1 i uke 30

Skrevet

det er blodprosenten din=)

hvis det er for lavt vil legen sikkert anbefale deg å spise jerntabeletter=)

Skrevet

13,6 Jordmora begynner å lure på om ikke blodprosenten min har tenkt seg ned snart ;)

Skrevet

Min var 9,3 nå i uke 29 og jeg har begynt med jerntilskudd. Den har sunket hele veien og det er helt normalt, men fikk beskjed om at jeg måtte begynne med tilskudd hvis den var mellom 10 og 11. Så da var det rett på apoteket.. :o)

 

Skrevet

kan jeg ta omega3 multi? disse fås kjøpt på apoteket og har litt jern iseg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...