januarbaby+maibaby Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg hadde 10,9 Hvordan er dette sammenlignet med andre?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 jeg hadde 13,3... "normalen" skal vel ligge litt over 11 (11,2 eller noe slikt) til 15. så ditt var egentlig ganske fint, kansje pittelitt lavt men ikke noe å sette fingeren på tror jeg=)
januarbaby+maibaby Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 hva er hb egentlig? å hva skjer hvis det er for lavt? Jeg hadde 12,5 i uke 6
*lillegulle des 07* Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg hadde en Hb på 12, 1 i uke 30
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 det er blodprosenten din=) hvis det er for lavt vil legen sikkert anbefale deg å spise jerntabeletter=)
Niem og Patrick Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 13,6 Jordmora begynner å lure på om ikke blodprosenten min har tenkt seg ned snart
Minnie Mom Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Min var 9,3 nå i uke 29 og jeg har begynt med jerntilskudd. Den har sunket hele veien og det er helt normalt, men fikk beskjed om at jeg måtte begynne med tilskudd hvis den var mellom 10 og 11. Så da var det rett på apoteket.. )
januarbaby+maibaby Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 kan jeg ta omega3 multi? disse fås kjøpt på apoteket og har litt jern iseg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå