Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg hadde termin i går og har siden i natt veldig løs mage og sterke magekramper. Magekrampene kommer ca en gang i timen men varer i flere minutter. Kjennes ut som skikkelig mageknip. Noen som kjenner igjen dette i forbindelse med fødsel eller har jeg rett og slett fått en matforgiftning e.l.?
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Kan desverre ikke svare deg ordentlig. Men jeg kan fortelle om en veninne av meg som bare trodde hun hadde diare, men hun følte ikke at det var noe igjen i tarmen. Så hun begynte å ta tiden på disse mageknipene, de var regelmessige og varte i 1,5 min. Da ringte hun til sykehuset........ Det var fødselen som var godt i gang. Hun fikk mannen til å kjøre henne til sykehuset, og da de skulle sjekke åpningen så fikk hun trykketrang. 5 min etter ankomst fødestuen så hadde hun født en stooooooor gutt.......... Ta tiden og se om de er regelmessige. Er de det ville jeg nok kontakta føden. Lykke til!
Adriansmor med tulla Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Det er nok rier ja.... det kjennes ut som kraftige menssmerter og vil bli verre og verre... viss ik det er maserier og går over da Ta tiden ja og ring føden når det er 5- 10 min imellom... viss du har langt til føden bør du ringe før....stol på magefølelsen og ta heller kontakt med føden engang for mye... lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå