Gå til innhold

Uff, denna jula.... bare prob!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I år skal vi feire jul hos svigerforeldrene mine :-( Vi har ei lita frøken på 2 år som pleier å være i seng kl 19. Lurer fælt på hvordan jeg skal gjøre ting ang legging og lille frøken på julaften. Kan jeg reise hjem med henne kl 2030, så hun er i seng til 21? Blir jo litt stusselig da for min del å sitte alene hjemme julaften til mannen min kommer hjem på "natten", men det er jo for lille frøken sin del.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi legger barna der vi er, og så bærer vi de ut i bilen når vi drar. Hva med å overnatte?

Skrevet

Er sånn vi har gjort det de siste årene, men i år skal jula feires hos oss:)

Er litt stusslig å sitte alene, men og litt godt..

Skrevet

kan dere ikke alle sove over der? ha julen hos dere? la bare hun sove der? heller hente henne tidlig neste dag?

Skrevet

Jeg hadde tatt med reiseseng og overnatta hos svigers!

Skrevet

Vi skal også ferie hos svigers i år! Tenkte å legge jenta vår hos de til vanlig tid siden hun bare er 9 mnd. da. Så legger vi henne over i bilstolen når vi skal hjem.

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt tidlig hjem. Jeg hadde lagt henne der for så å evt overnatte der eller bært henne i bilen og kjørt hjem senere.

Skrevet

er vel ikke noe farlig å evt holde henne oppe til dere vil hjem, evt legge der og ta med sovende barn hjem..

rutiner blir ivertfall ikke ødelagt av en sånn kveld :)

Skrevet

vi har alltid bare lagt jr i vogn eller reiseseng - og bært han ut i bilen. Har gått kjempefint.

Skrevet

Vi reiser ikke bort på julaften lenger, foreldre og svigers får heller komme til oss. Det er mye lettere enn at vi skal dra på pakker og unger fram og tilbake.

Skrevet

Kan dere ikke bare sove der? det har vi gjort to julaftner. I rå blir vi hjemme og skal ha alle her

Skrevet

Ja det var jo et stoooort problem du :) kjære deg,, la ungen være oppe til hun blir for trøtt, så legger du henne hos svigers til dere skal hjem. Ikke værre enn det.

Skrevet

jeg skjønner deg veldig godt HI ! Vi skal feire hos faren min og samboeren hans,og gruer meg veldig pga min datter som er over 2 år da.Blir slik stress..Gidder ikke feire flere juler vekke,ikke med små barn ihvertfall!

Skrevet

Personlig synes jeg leggerutiner er til for aa brytes paa julaften.

;o)

Skrevet

Hvorfor lage et problem av noe som egentlig ikke er noe problem?

la ungen være oppe til trøttheten kommer, legg i reisesengen og legg over skulderen ut i bilen.

Å være løsningsorientert er mye enklere enn å se problemer hele tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...