*bolla pinnsvin* Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Har aldri sagt opp noe sted før. Er det bare å skrive at "jeg sier opp min stilling fra den og den datoen" og så er det nok? *lure*
pøber´n & je Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg skrev Jeg, ... ......., sier herved opp min stilling som ....... Mvh
*bolla pinnsvin* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Thanks, pøber'n! Det blir kort og ser stusselig ut på arket, men jeg har jo egentlig ingenting mer å si...
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, det er i utgangspungtet nok. Hvis du vil, så kan du oppgi en grunn, og hvis du starter i en annen jobb som ikke har noe med den gamle å gjøre, så kan du du godt skrive at du starter i et ikkekonkurende firma, eller noe sånt.
*bolla pinnsvin* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg starter i det samme firmaet, bare en annen "gren". Sjefen min vet alt. Han har til og med vært referanse. Snille sjefen
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Overskrift: Oppsigelse av arbeidsforhold. Jeg sier med dette opp min stilling som xxx hos Dere. Med vennlig hilsen xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå