Gå til innhold

Hvordan utforme et oppsigelsesbrev...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri sagt opp noe sted før. Er det bare å skrive at "jeg sier opp min stilling fra den og den datoen" og så er det nok? *lure*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev

 

Jeg, ... ......., sier herved opp min stilling som .......

 

Mvh

 

 

Skrevet

Thanks, pøber'n! Det blir kort og ser stusselig ut på arket, men jeg har jo egentlig ingenting mer å si...

Skrevet

Ja, det er i utgangspungtet nok. Hvis du vil, så kan du oppgi en grunn, og hvis du starter i en annen jobb som ikke har noe med den gamle å gjøre, så kan du du godt skrive at du starter i et ikkekonkurende firma, eller noe sånt.

Skrevet

Jeg starter i det samme firmaet, bare en annen "gren". Sjefen min vet alt. Han har til og med vært referanse. Snille sjefen :)

Skrevet

Overskrift: Oppsigelse av arbeidsforhold.

 

Jeg sier med dette opp min stilling som xxx hos Dere.

 

 

Med vennlig hilsen

 

xxx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...