Gå til innhold

ehhh hei.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg trengt meg på?

svarte og skrev her som om det var et vanlig fora, men ser jo etterhvert at det virker "privat". er det det? virker som folk er naboer og bekjente og det er ikke i mitt nabolag (tror jeg ; ))

er dere en utbrytergruppe fra dib?

ble nyskjerrig fordi jeg trodde dere var "foreldre over 50" men så var det noen ineressante innlegg som jeg måtte skrive på og så så jeg igjen Phantomet, og det var hyggelig : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HE HE HE HE Hei du!!! Velkommen hit!

Utbrytergruppe er artig! Neida, og naboer er vi vel ikke alle heller... men noen bor vel litt nærmere hverandre og det er jo kjekt! Neida det er ikke privat, det er bare koselig! og det er en gjeng som henger her fats og daglig og ukentlig og innimellom, men ingen har enerett på noe som helst, og her er det plass til alt og alle.... det eneste kriteriet som hører til akkurat dette forumet er at det skal være hyggelig.... :-)

Det er hyggeliig, og du er hyggelig, og om du kjente igjen phantomet, så kan jeg forsikre deg om at hun har ikke forandret seg nevneverdig de to siste årene - like snill og varm og lur!

Føl deg som hjemme og kos deg her inne du! Jeg tenke jeg skulle spørre deg hvem du er, for det hadde vært artig å vite.... om du venter litt så skal jeg lete opp en presentasjonstråd til deg...

:-)

Skrevet

sånn... så kan du se hvem vi er :-)

litt å sette seg inn i nemlig, men fryktelig koselig er det!

Skrevet

takk og takk : )

Skrevet

Nei, du har ikke trengt deg på. Her er det plass til mange flere. Veldig kjekt!!!!

VELKOMMEN!!!!!!!!!!

klem

Skrevet

Neida, du har ikke trengt deg på.

Kjenner ikke noen personlig her jeg, men har hengt her til og fra det siste halvannet året. Men det er veldig hyggelig å være her da:-)

Velkommen skal du være!

Skrevet

Utbrytergruppe - den var fin! :-))))))

Velkommen inn hit!!!

:o)

Skrevet

He he he, utbrytergruppe!! Veldig bra!!!

Litt sånn Houdini, lizzom :)

Neida, ikke privat her, bare personlig :)

Velkommen skal du være, bare å skrive i vei :)

Skrevet

PS: Vi er ikke i samme nabolag til daglig, men mange av oss har hybel her på nettet... Flere av oss fra Østlandet har møttes via disse sidene, og det er alltid plass til flere. Ellers er det folk fra nord, Trøndelagen, vest og sørvest og sikkert andre steder også. Litt fra here, there and everywhere :)

Siden vi frekventerer forumet blir vi jo godt kjent etterhvert. He he, kanskje et hint til noen av oss om å begrense nettbruken. Oooops :)

Skrevet

neeeeehh... jeg skjønner ikke hva du snakker om Karomamma.... kan man noen sinne kose seg for mye på nett??? Finnes det et liv der ute? det regner jo :-)))))))))

Skrevet

Hei på deg, 4....?

Og takk for sist! *ler*

Dette er ikke en utbryterside fra DiB, men det er absolutt en verden for seg selv, her på nett...

Dette er siden der man trygt kan diskutere og snakke om de ordentlige tingene, de mindre ordentlige tingene og ikke minst de absolutt IKKE ordentlige tingene.*ler*

Damene som er her deler en egenskap ser du...toleranse! Vi tolererer at alle ikke er som oss selv, at vi er ulike, med forskjellige erfaringer, kunnskap og meninger, og dette tolererer vi faktisk med stor enkelhet.

Slik jeg opplever deg passer du her som hånd i hanske...*ler*

Så sleng deg med, nyt vennligheten, sammholdet og humoren som florerer her.

Klem klem

Skrevet

Velkommen hit! Jeg la merke til nicket ditt i går eller forgårs og tenkte at dette virker som en klok dame jeg ikke har sett før. Jeg kjenner igjen følelsen av å trenge seg inn i en veletablert gjeng eller familie der man er usikker på om det er plass til flere. Det lurte jeg også på da jeg ramlet over forumet en gang i fjor.

Foreldre over 50 er vi vel ikke og ikke en utbrytergjeng heller. Det er ingen fra mitt nabolag her (tror jeg), men flere innen litt kjøreavstand. Noen treffer hverandre ofte, jeg har truffet ganske mange ved en anledning og noen få ved et par anledninger til. Det er mange her inne jeg aldri har truffet, men som jeg synes jeg kjenner godt allikevel.

Her er det alltid plass til flere :-D

Skrevet

Hei og velkommen!

Her er vel ingen over 50,men vi er "venner" og tonen mellom oss er god.Noen treffer hverandre privat,andre møtes her inne for å dele hverdag og fest,opp og ned turer,sorger og gleder.....og vi er selvfølgelig stolte av og opptatt av barna våre, det som skjer i deres liv og deler det også :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...