Gå til innhold

Jippi, tror det ordner seg med permisjonen.... meen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte jo her inne for noen dager siden hvordan det var med pappapermisjon når jeg måtte tilbake på skolen før perisjonen egentlig var ferdig, og jeg bare hadde motatt engangsstøtta. Så var det noen her som sa at pappa kunne få noen uker av sin egen lønn liksom.. 39 uker med 80% eller 29 med 100% (husker ikke helt) men at det var ikke sikkert det gikk når det var så seint,og noe med søking å greier..

Så ringa jeg nav i dag og de sa at han kunne overta fra den dagen jeg måtte tilbake, og til min permisjon egentligvar slutt... Han måtte bare søke sin arbeidsgiver, og så skulle jeg ringe nav igjen i januar og si at han skulle overta så skulle det ordne seg:):):):):) Er så letta nå!:)

Men så tenker jeg på det dere sa? hehe, stoler mer på dere enn nav, hihi, neida... men blir jo litt bekymra for at vi kommer til januar åsså er det feil og han får ikke alikavell.. (tror ho var ny der, sa at ho ikke hadde så mye greie på tall å diverse men at d var slik da) hm:)

Nei får vell stole på det hun sa:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer nok det NAV sier, det er det jeg har hoert ogsaa. Pappan kan derimot ikke ta ut perm dersom du er hjemme og ikke har hatt krav paa egne foreldrepenger. Naar du starter i studier/jobb igjen, saa kan pappan ta ut permisjon og faa betalt for det bare han har vaert i jobb 6 av 10 mnd foer permisjonen hans starter. Mye forvirring pga det der, derfor mange forskjellige svar :)

Skrevet

åh det var godt at du også hadde hørt det:) Mye regler og sånt ikke så lett og forstå seg på alt...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...