Mockanin Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Sitter her og tenker så det knaker og blir ikke ening med meg selv. Skal ha middagsgjester på lørdag og har lyst til å dekke et pent og stilig middagsbord. Jeg skal ha hvit duk, har hvite tallerkener, sorte og hvite middagsservietter. Det jeg lurte litt på er... vil det bli rart med pyntetallerken i gull under middagstallerkenen eller vil det være penere med sorte tøybrikker under i stedet? Skal ellers ha lysestaker i glass og hvite lys og vanlige telys/kubelys
silhah og emilie Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 hva med å kjøpe et par svarte pene løpere som du legger på tvers over bordet slik at de henger ned på hver side..altså at når du sitter så ligger løperen i samme retning som nesen din er i hvis du skjønner hehe åsså kan du kjøpe noe som du strør over på midten av bordet..finner mye stilig på enkelte bokhandlere.. jeg er ikke noe glad i gull og hvitt sammen da..men det er jeg men det kan faktisk bli stilig
Mockanin Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Takk for tips. Svarte løpere kan bli drit kult... Gleder meg som en unge til denne middagen, så da kan man jo selv tenke seg til hvor mye sosialt jeg gjør. Skal faktisk drikke litt også, er 1,5 år siden sist.
trollmor tiril Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Ville nok hatt sort under, ja! Hvis ikke synes jeg du må ha litt annet "gull" pynt også! Så flink du er!
silhah og emilie Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 jeg også vil..elsker å arrangere slike ting og ikke minst å pynte bord:) det er såå gøy:) lykke til og kos deg MASSE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå