frekka Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 lest at mann kan ta EL tester for å sjekke om man er gravid...? stemmer det??
perle* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Dette stemmer ja! =) det var utslagene på el testene som fikk meg til å ta en graviditets test..
frekka Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 men var det mye utslag på el testen da eller????
perle* Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 begynte med en som var svakt positiv. så ventet jeg ett par dager og tok en ny en. den var helt positiv. =)
frekka Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 men http://www.billige-tester.no/clearblue_digital_eggloesningstest___7_stk_-p-51.html?osCsid=b8e359d10c9ad38c3bf7b64861e2f6f2 fikk det bilde der... det siste så det er uten stigning.... er nok bare litt forsinket med mensen, skulle hatt den for 4 dager sia..
perle* Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 jeg brukte test strimler. har du noen symptomer? Sender MASSE babystøv med expressfart. **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
frekka Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 nei det er det jeg ikke har.. men jeg pleier alltid å ha mensen mellom 30-34 dager men nå er det liksom 40 dager... takk
perle* Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 men, husk på. det er ikke alle som får andre symptomer enn att tanta drar på ferie.. + at mange ikke får positive tester før 1 uke etter ikm. krysser i hvert fall fingrene.. xxxxxxxxxxx Og om vi ikke ses på 1. trimester den kommende mnd så må du ha masse lykke til! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå