Gå til innhold

Angående vond rygg og sånn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei datter som jeg er hjemme med. Men jeg har så vond rygg at jeg til tider nesten ikke klarer å ta meg av den lille selv. Jeg kommer meg ikke ut på ting alene fordi jeg ikke klarer å bære vogna ut og inn av bilen så vi sitter litt fast hjemme. Er avhengig av bil da det er et stykke til ting og tang. Jeg klarer heller ikke gå så lenge når jeg først har kommet meg ut. Hvis mor ikke kan ta seg av sitt eget barn så kan jo far være hjemme. Problemet her er at han studerer om dagen og har da ikke muligheten til dette, skal vi klare oss økonomisk må han også jobbe i tilegg til skolen. Så vi blir mye alene og er avhengig av at svigermor kommer for å hjelpe meg med å bade, vaske hus, til tider nærmest bo her for jeg ikke klarer å bære vennen min selv. Veldig frustrerende synes jeg, man vil jo klare å ta seg av sitt eget barn. Ble litt langt, men;

Har jeg da ingen rettigheter eller krav på hjelp på noen som helst måte? Om noen vet så er jeg takknemlig for svar eller skriv gjerne om dere har vært i samme situasjon selv...

Begynner å bli litt frustrerende, var på en måte ikke sånn det skulle bli å gå hjemme:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...