alvamamma Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har jo sett tråder om dette før, men husker ikke svarene.. Noen tips?
1stor1liten =) Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 har ikke selv men fleste sier vel simo sportsvogn, den er lang i ryggen og romslig.
Avisa Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Kjøper man en egen vogn til det? Jeg brukte vitterlig vår egen vogn, altså den vogna vi hadde, til soving i barnehagen.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hadde kjøpt ei billig Simo sportsvogn hvis du fortsatt bruker den du har hjemme til daglig.Da blir det tungvint å dra den frem og tilbake. Ellers låner velsa mi ei Carena vogn i parken,og hun sover som en drøm i den.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Carena Sprint har vi.Billig og grei til soving:)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har en Emmaljunga Duo Edge og en Simo sportsvogn. Bruker Emmaljunga vogna som sovevogn i barnehagen. Den var pent brukt da vi begynnte å bruke den i barnehagen for en måned siden. Ser at det sliter på vogna at den er i bruk hver dag. De har den med i skogen og rundt omkring. Vurderer å bytte til simovogna, men jeg vet ikke om det er plass nok i den. Har jo stor pose oppi. Har jo lyst at vogna skal være sånn noenlunde når jeg skal begynne å bruke den til babyen som kommer neste år.
Ulldott Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Hvis du ikke får tak i en gammel brukt vogen kan jeg absolutt anbefale Carena. Den er kjempe stor og god sovevogn. Koster litt over 1000 kr.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Noe ala denne Simo-vogna; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11592343&sid=xz2bacD5sSu072518&WT.svl=Link Eller denne Carena-vogna ; http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=11579077&reference=7/115/790/77_-1506552648.jpg&adheading=2+stk+sportsvogner+Simo+urban+active+og+Carena&sid=xz2bacD5sSu135187&adTypeId=67&WT.svl=Minibilde
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Vil anbefale Simo sportsvogn.. Brukte en slik til vår pode til han var nesten 3 år.. Den er stor romslig, lang i ryggen og god plass til voksipose (når han vokste ut av den kjøpte vi ajungilak viking)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 www.babykos.no Se under lagersalg - og bla deg ned til Silver Cross sportsvogn. Helt ny vogn til ca 600 kr, litt utgått design, men helt ok for barnehage. Full liggetilling og vendbar sittedel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå