Gå til innhold

Ang bankremisse??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på en bankremisse fra banken min, og den kommer fra Oslo siden Storebrand ikke har filial her i Tønsberg :(

kommer den i vanlig post eller kommer den rekommandert??

får jeg den i posten i dag så reiser vi til Oslo i dag å henter den nye bilen våres, hvis ikke den kommer så må vi vente til i morra :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener de sender per post, men du kan jo ringe og høre..

Skrevet

håper du har rett :) får vente til postmannen har vært her rundt kl 12 kommer han :)

Skrevet

Det er såå kjedlig å gå å vente.. hehe.. Vi var og prøvde bilen på mandag, men siden den er importert så har vi ikke skilt, å de kommer forhåpentligvis på fredag! Fikset nettopp forsikring og nå sal alt være i orden. Gleder meg stort..;)

Skrevet

så dere har også kjøpt importert bil hva slags da??

vi kjøpte en passat.......

men hvis dere har kjøpt bilen hos en forhandler så ordner jo de med skilt for dere??og jeg trodde man fikk skilter på dagen jeg??

det gjorde selgern til oss..

men det er litt av en papirmølle før den blir registeret....

selgern registerte bilen i går så nå står den bare å venter på oss :))

Skrevet

Ja min far jobber sammen med en som importerer fra Tyskland. Så han fant en 04modell Mercedes C220 cdi til oss, den har masse utstyr og er kjempefin. Vi så også på passat, de er kjempefine og romslige!:)

Joda, han ordner skiltene, men for å få registrert den i norge og at bilen skal få et norsk reg.nummer så må forsikringen være i orden, fik tlf fra han nå, han var på biltilsynet, så skulle de trykke skiltene så snart som mulig :)

Huff ja, det er mye papirer.. hehe.. Godt vi snart er ferdige for denne gang ;)

Skrevet

Ja passaten er romslig bil, må jo ha plass til dypvogn og sportsvogn snart vettu :)

da får vi "ny" bil begge to i løpet av uka da så morro....

godt at vi slipper å registere bilen selv hehe.....

nei nå får jeg gå ned å se om postmannen har vært i kassa mi.....

Skrevet

Lykke til:) Håper den har kommet!

Jepp, det blir en bra uke for oss to ;) Fikk sms nå, vi får hente bilen på fredag. På sambos 26 års dag, det blir en fin bursdagsgave ;)

Skrevet

Jippi den kom i posten i dag, så da setter vi oss på bussen til Oslo kl 15 for å hente bilen :))

ja det blir jo en fin bursdagsgave til din samboer å få hente en ny bil samme dag :)

Skrevet

Ååå så gøy :) Kjør forsiktig hjem da ;)

Ja det blir en bra dag for han. Jeg baker for fullt nå, så blir det kaffeselskap etter bilen er hentet ;)

Skrevet

turen hjem gikk kjempe fint :)

vi var hjemme hos mine foreldre litt over 19, mine foreldre måtte hente Sander i barnehagen :)

så i morra skal jeg ta meg en liten kjøretur i den nye bilen, mens sambo er på jobb :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...