Gå til innhold

TigerMedHengepupp&SøtLitenTass

Anbefalte innlegg

Skrevet

heter sønnen din lukas iben?

du skjønner jeg syntes det er så festelig når navn som er jentenavn i dk kan være gutte navn her.altså Iben

jeg vurderte nemlig at om minsten var jente så skulle navnet være Iben, men det ble gutt og da kunne han jo ikke hete det.

har ikke hørt det navnet her i norge før jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja han heter lucas iben, han er eneste gutten i norge med akkurat den navnekombinasjonen:)

jeg visste ikke engang at det ble brukt på begge kjønn da jeg valgte det, for jeg har kalt han opp etter stefaren min som mamma pleier kalle iben diba på tull, så da ble det iben pga det;)

iben kommer opprinnelig fra bibelens ib:)

men er sikkert uvant for de som er vant til det som jentenavn ja:)

Skrevet

ja jeg er vant til det som jentenavn og ble så overaska over å se det som guttenavn. men det er jo ganske festelig. sønene min kunne jo het iben selv om han ikke er jente.

det blir som robin og kim liksom

Skrevet

hehe ja da jeg var på dåpskurs og vi sa opp navnet til barna våre ble ei helt rar i ansiktet for dattera hennes het iben:)

Skrevet

haha så gøy.

fint navn da.

får tigge å be gubben om å få flere barn (han vil ikke ha fler så det går nok ikke) og så få en datter som kan hete Iben. burde egentlig tenkt på det navnet på snuppa mi men da tenkte jeg å noen andre navn.

Skrevet

ja det er uvanlig og smaker bra på tunga ;)

du får prøve på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...