Mamman til M&E Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har fulgt med på hva som har skjedd med dere fra og med da du syntes at Jesper sov så mye og frem til nå. Jeg gikk inn og googlet diagnosen og leste om den og jeg er så lei meg på deres vegne. Gråter noen tårer for dere når jeg tenker på hvor heldig vi er som har en frisk sønn, og det skal jeg aldri slutte å være takknemlig for. Du høres ut til å være en sterk og flott jente Gøril, og Jesper er heldig som har en mamma som deg! Håper av hele mitt hjerte at det er hjelp å få og at medisinene virker. Det dere opplever gjør at jeg skammer meg over de filletingene jeg er synes er vanskelig innimellom, det setter ting i perspektiv. Skriver ikke så ofte her inne men nå følte jeg behov for å skrive noen ord til deg for historien deres har virkelig berørt meg. Masse lykke til og en stor klem til deg og sjønne lille Jesper!
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg heger meg på denne og ønsker dere alt godt. Kjenner at jeg får tårer i øynene av å lese om lille Jesper.. Det er som Godgutten min skriver, sånne hendelser setter virkelig ting i perspektiv... Får virkelig håpe at medisinene har begynt å virke og at Jesper får det bedre.. Lykke til til dere:-)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Tenker på Gøril og Jesper mye for tiden, opplevelsen de går gjennom nå setter meg noen mnd tilbake i tid og jeg gjenopplever min egen tid på sykehus med sønnen.. Jeg håper at Jesper responderer på behandling, og at alt ordner seg til slutt. Uansett så vet du Gøril, at jeg er her. Mange klemmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå