Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi hatt vår 2. våkennatt på rad med feber, snørrete nese, hoste og desperat hyling fra minsten..

Og du kan tro mammahjertet hoppet første natten... Første tanken var legionella, men jeg tror det er tenner på gang. Han har 2 små hovne kuler nederst i munnen, men jeg ser ikke noe hvitt..

Hvor lang tid kan det ta før de bryter gjennom evnt?

Dette er slitsomt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars lilleM, skjønner godt at du ble veldig redd med tanke på legionella. Men som du skriver høres det ut som det kommer noen små tannebisser. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar før de kommer, vi oppdaget bare plutselig at de var kommet vi.

Benedicte også forkjølet, hoster og harker, men jaggu sov hun ikke helt til 7 i dag....juhu.

Håper lilleM blir bedre og at dere slipper flere våkenetter. ( vi hadde et par netter vi satt opp litt med Benedicte etter at vi oppdaget tennene. Men vi ga henne paracet og da sovnet hun)

Gi lilleM en stor klem fra oss, så krysser vi fingrene for at neste natt blir bedre!

Skrevet

Huff, ja det er slitsomt! åper du får deg noe søvn innimellom slagene:-/ Tror det varierer veldig hvor fort tennene kommer. Men hvis han har fått noen nye kuler i gommene, så er det nok ikke lenge til..

Lykke til!

Skrevet

Hei,

Er nok tenner på gang ja. Hos oss var det vel en fire netter med litt urolig søvn og en del våkning. Måtte inn til henne ca en gang i timen på det verste og gi smokken osv. Vi har noen sånne homeopati kuler som smelter i munnen. Kjøpt fra Tyskland. De fungerer kjempefint for det er kamomille i dem. Vi bare kjørte på med de og gav smokken så roet hun seg fint.

Nå er hun rød i kjakene igjen og vi lurer på om det nå er tennene oppe som kommer. Hun er litt urolig og har begynt å sikle igjen. Var oppe ett par ganger i natt også.

Håper det er tannebisser på gang for lille M og at dere får nattesøvnen tilbake.

Stor varm klem fra oss.

Skrevet

Kan dessverre ikke så mye om tenner siden lillemor er meget tannløs enda. Lykke til, håper de små søte tennene kommer snart :-)

Skrevet

Uff, skjønner godt at du ble nervøs og tenkte på legionella ja.

du kan evt. kjøpe dentinox og smøre på gommene hans, men om han har holdt på et par dager så er det nok ikke lenge før tannebissene dukker opp.

Håper du snart får en rolig natt igjen :-)

Skrevet

Vi fulgte tipset om paracet og det gav full uttelling. Er ikke noen tilhenger av å bruke slike ting, men en gang må jo bli den første.

Gullet sov fra 19:00 til 07:30. Fikk morgenmelken sin og sov videre til 09:45!!!

Mamma er fornøyd, endelig uthvilt og håper at tennene kommer snart! Liker ikke å se at han har det så vondt!

Skrevet

åh så bra det hjalp med paracet. Deilig å få tatt igjen litt søvn tenker jeg,

Håper det fortsetter sånn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...