snart_tre_små Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Jeg er 30+5 i dag, og har i det siste vært litt øm (ikke vondt) nede i magen, kan kjennes ut som litt murring til tider. Jeg lurer litt på dette, for det er ikke hele tiden, samtidig som det ikke virker som det har noe med rier/ kynnere å gjøre for magen er ikke hard.. Har litt kynnere også, men de er ikke vonde. Det er sikkert lite å bekymre seg over, men jeg analyserer jo alt, pga premature rier og prematur fødsel med første mann.. Da jeg fikk rier sist, var de ikke akkurat særlig vonde i begynnelsen, men magen var nå i alle fall hard da.. Noen som vet noe?? Hilsen
snart_tre_små Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2007 dytter litt.. ingen som kan svare?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå