Gå til innhold

Øm nede i magen/ murring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er 30+5 i dag, og har i det siste vært litt øm (ikke vondt) nede i magen, kan kjennes ut som litt murring til tider. Jeg lurer litt på dette, for det er ikke hele tiden, samtidig som det ikke virker som det har noe med rier/ kynnere å gjøre for magen er ikke hard.. Har litt kynnere også, men de er ikke vonde.

 

Det er sikkert lite å bekymre seg over, men jeg analyserer jo alt, pga premature rier og prematur fødsel med første mann.. Da jeg fikk rier sist, var de ikke akkurat særlig vonde i begynnelsen, men magen var nå i alle fall hard da..

 

Noen som vet noe?? :)

 

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt.. ingen som kan svare?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...