Elskeråværemamma Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Nå er jeg i uke 35 - har 39 dager igjen.... Når bør en begynne med bringebærkapslene?? Bør en drikke teen i tillegg?? Kan kapslene føre til at barnet blir født for tidlig hvis en begynner for tidlig å ta kapslene??
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Har spist BBK i to mnd nå.. det er bare tull at man ikke skal spise det før like før fødsel.. fordi det kan starte det for tidlig. De modner livmora.. og hjelper deg å få en fin kort utdrivnings fase.. nå har jeg 1 dag til termin så vi får se om de har virket
nattensDronning Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 ...hei Vibekkemor, der var du, og takk for i går, det var koselig. Nye treff er nettopp lagt inn! (og jeg vet altså ingenting om disse bringebærkapslene, men har observert at det har vært flere tråder om de)
Elskeråværemamma Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Heia Nattensdronning!!- var såå artig i går - jeg stiller på begge de neste treffene - nå får INGENTING komme i veien!! Blir kjekt med formiddagstreff og Sees på tirsdag!!
de tre bukkenebruse Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 hun i helsekost butikken sa til meg at man kan begynne 2 måneder før fødselen/terminen med disse kapslene...man skal ikke ta de før 7 måned....jeg fikk et hefte der det stod litt mo disse kapslene også av henne...der stod det samme som hun hadde sagt til meg=) jeg har selv 5 uker igjen (37 dager) har tatt de en stund men ikke sammenhengende glemer å ta de av og til hehe... men jeg finner ikke den teen noen steder=( og den har jeg gledet meg til å drikke fordi den er sååååå sinnsykt god=) noen somvet hvor de har den? de har den ikke på nærbø og bryne...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 jeg har igjen 8 uker til termin...burde jeg begynne å ta slike kapsler snart da eller? har ikke hørt om det før jeg...så har ikke tenkt tanken...men hvis d lønner seg ifht fødselen så? hvordan virker de da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå