Mockanin Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg skal ha en feriedag fra jobben i morgen (skulle hatt på fredag, men det passet ikke med jobben). Har noen feriedager jeg må få tatt før jul. Planen min er at jeg skal fikse og ordne litt til to selskaper vi skal ha i helgen. Fly litt i butikker for å få finne noen ting vi mangler osv.. Men så mener mannen min at minsten på snart 2 år skal være hjemme fra bhg.. Jeg mener at ungen har det bedre i bhg. enn å fly i butikker med meg og ikke får jeg gjort noe særlig hjemme om han er hjemme heller. Ville dere hatt ungen hjemme?
Mammapudding Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Ville hatt barnet i barnehagen for å få gjort det som skulle gjøres. Du kan jo eventuelt hente litt tidligere hvis du får muligheten til det:)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 nei de liker jo ikke butikker, ville heller forta meg og gjordt meg feridig i butikkene og heller henta han hjem litt tidlig, så kan han vel heller være hjemme mens du steller i stand der??
æsj altså! Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg ville sikkert hatt barnet i bhg mens jeg var på handling, og ordnet hjemme. Så ville jeg hentet han tidlig, slik at det bare ble kortdag i bhg
Plutselig_gravid Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Hadde det vært mitt barn hadde han vært i barnehagen. Han ville nok heller være der enn å fly rundt i butikker med meg. Så hadde jeg hentet han tidligere:o)
Stratos med 3 barn Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Ville tatt det litt rolig på morningen og levert litt sent, forta meg ferdig med alt jeg skulle gjøre og hente tidlig igjen Så fikk jeg i både pose og sekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå