æsj altså! Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Spent på om jeg ser mye eller lite tv. Mandag: Home and away (prøver se det hver dag, men ikke alltid det passer) Hotel Cæsar Berlinerpopplene Tirsdag: Home and away Hotell Cæsar Jakten på kjærlighete Greys anatomi Medium(av og til) Onsdag.: H and A Cæsar Torsdag. H and A Cæsar Jericho Fredag: H and A Cæsar Idol' Senkveld Lørdag: Skal vi danse Søndag:Fotballrunden Ja, det ble jo ganske mye...
Gjest ->>- Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Mandag: Kona ser Berlinerpoplene, jeg prøver å la være. Tirsdag: Ikkeno' Onsdag: Ikkeno' Torsdag: Ikkeno' Fredag: Ikkeno', med mindre vi kommer på at vi gidder å se Lynley. Lørdag: Ikkeno' Søndag: Ikkeno' Ja, du ser nok masse tv. =P
Stratos med 3 barn Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Dæven døtte! Når får du gjort "noe"? Ikke for å virke frekk, men...... Her i huset står tv'n ofte på slik andre har på radioen og jeg forsøker å få med meg nyhetene hver kveld, men som regel står tv'n bare på mens vi gjør andre ting. Og den står kun på etter at 1 åringen er i seng.
LisaColli Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 mandag: top model fredag: idol hver dag: hotel cæsar følger også rosenborg i champions league
æsj altså! Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, jeg får da gjort masse i huset hele dagen. Ser jo bare på tv etter at ungene er i seng.
Stratos med 3 barn Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Å ja Annerledes når man jobber og må ta alt på kvelden
Mammapudding Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Syns det er så lite å se på tv for tiden, venter på at ugly betty og frustrerte fruer skal komme tilbake:) Så mandag: Ingenting jeg MÅ se Tirsdag: Greys anatomy (når jeg husker det) Onsdag Ghost wisperer Torsdag: Sangstjerner Fredag: Ingenting Lørdag: Ingenting Søndag: Ingenting Men det er akkurat nå da, vanligvis så er det jo noe jeg MÅ se hver dag..
æsj altså! Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, da får man sett mindre tv. Men jeg er jo hjemme med lillebror på 4 mnd. Storebror er i bhg på dagtid
Mild, Marcus & Mille Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 mandag: top model og the L word tirsdag: ingenting onsdag: ghost whisperer torsdag: bones fredag: ingenting lørdag: ingenting søndag: robinson
S.J.E.F.E.N Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 det er bare cæsar jeg prøver å få med meg også litt nyheter, men ikke alltid jeg klarer å få med meg noenting,(jobber mye kvled) Ellers så står alltid radion på her
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Berlinerpoplene Jakten på kjærligheten. (når jeg husker) Også ser jeg The Office på DVD , så sitter jo litt foran tv -en lell da
Blomsterenglene Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 Hotel cæsar Hver dag.. Ellers ingneting..=)
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 31. oktober 2007 #13 Skrevet 31. oktober 2007 mandag: top model (av og til) tir: jakten på... ons: ingenting tor:ingenting fre: idol lørdag: skal vi danse (av og til ) søndag: ingenting
æsj altså! Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 31. oktober 2007 Kanskje jeg må bytte nick til tv-slaven:) tjihi
tezzzer med 3 Skrevet 31. oktober 2007 #15 Skrevet 31. oktober 2007 Mandag: Ingenting... Tirsdag: Greys anatomi, Csi Onsdag: Ingenting.. noen ganger Csi Torsdag: Peking ekspressen.. Fredag: Senkveld (hvis jeg orker) Lørdag: Ingenting.. Ser noen ganger en film Søndag: Ingenting. Må si jeg ser jo barnetv nesten hver dag da..hehe
snupp & mamma Skrevet 31. oktober 2007 #16 Skrevet 31. oktober 2007 Mandag: 71 grader nord raske menn the shield Tirsdag: So you think you can dance Grey`s anatomy Medium Onsdag: Noen episoder av 24 Torsdag: Noen episoder av 24, eller Rikets røst Fredag: Idol Senkveld Hm, husker ikke hva det heter Lørdag: Skal vi danse? go kveld norge Film/ serie synes ikke du ser mye på tv jeg:)
Prinsemammaen Skrevet 31. oktober 2007 #17 Skrevet 31. oktober 2007 Mandag: Hotel Cæsar og 71 grader nord Tirsdag: Hotel Cæsar og So you think you can dance Onsdag: Hotel Cæsar, litt Idol og Ghost Whisperer Torsdag: Hotel Cæsar, Hvem er hvem og Raske Menn Fredag: Hotel Cæsar, Idol og Senkveld (om det ikke er jeg som skal opp med lillegutt dagen etter) Lørdag: Ingenting spes. Søndag: Robinson
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 31. oktober 2007 #18 Skrevet 31. oktober 2007 Prøver å få med meg berlinerpoplene, jakten på kjærligheten og så MÅ æ se med hjartet på rette staden på lørdagen. Av og til også den der westernserien på løsrdag formidag. Ponderosa? Ellers så står tv på om formidagne når æ e inne, frokosttv eller godmorgen norge, men det blir omtrent som andre bruker radoi da. Slenger øya bortpå der av og til, men lytter mest mens æ gjør litt husarbeid.
fleXibel Skrevet 31. oktober 2007 #19 Skrevet 31. oktober 2007 *Mandag: - Dexter - Family Guy - American dad - The Simpsons *Tirsdag: - Heroes -Prison Break - Weeds *Onsdag: - Bones - The Unit *Torsdag: - Criminal Minds - South Park *Fredag: - CSI - My Name is Earl - Supernatural - The Office US *Lørdag: - Ghost whisperer Men jeg er hjemmeværende , jobber annenhver helg på pleiehjem og kveldsvakter ved behov(vesla har ikke bhg plass). Ser på dette (Ikke alt da) etter vesla har lagt seg og da er jeg ferdig med det som skal gjøres iløpet av dagen og bruker kvelden til å relax..
Blue Lady Skrevet 31. oktober 2007 #20 Skrevet 31. oktober 2007 Hver dag: Home and away, tv2 nyhetene, Cæsar. Ellers (husker ikke dagene): Jakten på kjærligheten, robinson, 71 grader nord, CSI (alle), Senkveld,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå