♡ Jersey ♡ Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hei! Igår kveld fikk jeg litt menssmerter igjen..kom og gikk litt, samtidig som jeg fikk mer og mer vondt i ryggen. Idag er jeg bare veldig støl i ryggen. Fikk litt menssmerter en annen dag også.. Noen flere som har erfaring med det?? Er 26+6 :-)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Har hatt ett par dager med mensmurringer i korsryggen og i underlivet, og den følelsen av at mensen kommer hvert øyeblikk. Men jeg slår meg til ro med at så lenge det ikke øker i intensitet og jeg får vondt itillegg, så går det bra. Jeg lurer veldig på hvor mye som skal til før jeg tar opp telefonen til føden.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Er forresten 27 uker idag.
♡ Jersey ♡ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 Helt enig... Vanskelig å vite når man skal ringe jordmor eller lege... Synes liksom sparkene har forandret seg litt også, ikke så harde utenpå eller lange perioder som det var, men mer at han vrir på seg der inne... Mulig han har dårligere plass nå! Blir jo helt hysterisk når man begynner å kjenne etter alt mulig. Kroppen forandrer seg så mye, så noe må man jo regne med av ubehag eller forandringer??!! Jeg er 27 uker imorgen! Termin på likt vi da :-)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Det du kaller menssmerter kan være smerter som følge av bekkenplager... Verdt å ta opp med legen kanksje!?
♡ Jersey ♡ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Kan det ?? Jeg går hos fysioterapeut for å forebygge en noe påbegynnede bekkenløsning, skal dit imorgen igjen... Får nevne det for henne da... Står i klesbutikk hele dagen, så er vel ikke helt ideelt på sikt det kanskje??! 50% sykemeldt foreløpig, men merker det begynner å bli tyngre nå desverre.. Men da er ikke smertene noe farlige for babyen da?? bare for meg??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå