Gå til innhold

Klær til jul

Strutsen har nå 2 gutter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer

Har dere tenkt noe på penklær til jul- og nyttårsaften? Jeg har litt lyst til å ta på den nyfødte noe pent, men behagelig tøy. En strikket matrosdress i merinoull hadde vært stilig.

Her forsøkt å finne penklær på nettet, men det ser ut som minste størrelse er 74.

Noen som har tips til hvor man får tak i penklær til gutt i størrelse 56-62. Kan gjerne være en sparkebukse og trøye, men litt pent - vil gjerne at det skal vises at han er pyntet for anledningen.

Hva tenker dere om å ta på annet tøy i julen? Er dette bare tullete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mye fint på h&m. De hadde bla en svart m/ hvite striper dressbukse og matchende vest. hadde den i str 68 iallefall.pluss hvitskjorte. Var no bare helt nydelig!!!Hadde også litt røffere skjorter med vest. De hadde også mange hærlige kjoler til små prinsesser.spes en "kina"kjole i silke.åhh gleda meg til mitt lillegull kommer,mne må vente til januar jeg!!

Skrevet

Åhh so fint!! blir no den staslige herremannen i dei antrekkene!!Mener at "dressen" d har på h&m finnes i 56 og oppover

Skrevet

Takk skal dere ha!

Her er det jo masse stilig. Jeg må tydeligvis ta meg en runde i byen på ulike butikker. Takker også for nett-tips. Dressen fra ellos kan fås helt ned i st. 56! :-)

(Pepperkakedrakten og nissedrakten var også morsomme, he-he)

Skrevet

kjøpte nisse drakten til julaften for min lille luring:) etter mye leting fant jeg behagelige finklær til resten av julen i str 56 på lindex:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...