Icedancer Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg sliter så utrolig med å holde fokus på arbeid. Jeg er 9+1 nå, så utrolig trøtt og energiløs. Jeg sitter her forran pcen og vil aller helst bare gå hjem, men vet at jeg har en del arbeid og kunder som venter på tilbakemeldinger. Konsentrasjonen er bare helt på bunn. Har litt svingende kvalme, og i kvalme-periodene er det bare helt håpløst. Jeg blir så frustrert over meg selv, at jeg ikke bare kan ta meg sammen å få jobben gjort. Men æsj, det er jo et sånn tiltak å komme i gang. Noen som har et godt råd???. Andre som sliter med det samme? Går det ikke over snart blir jeg sprø.
prinsessemor123 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 ikke kjekt å ha det slik nei. Trøsten er at for de aller fleste går det over når de runder de magiske tre månedene. Husk også at det kommer noe positivt ut av dette, på forsommeren en gang får du et nydelig lite barn lagt i dine armer. har desverre ikke noen gode råd for hva som hjelper nå, mer enn å hvile så mye du kan.
line_n & sara Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 sjekk jernlagrene dine! og prøv seaband mot kvalme!! jeg hadde ikke overlevd første trimester uten de armbånda!! er du veldig sliten, ville jeg kansje snakka med legen om en viss prosent sykmeld nå mens du er så sliten! det går nok bedre etterhvert i andre tri.
Icedancer Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 Du skriver at det er noen armbånd....som hjelper mot kvalme???? Hvordan virker det, og hvor får man tak i det??
Adriansmor med tulla Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 så fint navn sønnen din har da=)) seabands får du kjøpt på apoteket...de virker på noen men ikke alle ellers hjelper eplejuice blandet med farris mot kvalmen
Icedancer Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Supert. Jeg prøver alt. I forrige svangerskap merket jeg ikke en gang at jeg var gravid før jeg kjente liv og så magen vokse (visste det jo etter positiv test da men ingen symptomer) Så dette er helt nytt for meg å ikke funger 100% på jobb:( Ja Adrian er et fint nav som passer bra til det flotteste i verden;)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Har det akkurat på samme måte. Har vært hjemme fra jobben noen dager nå, og bare vaser rundt. Får ikke gjort noenting, er flink hvis jeg får vasket noen klær og laget middag til de andre kommer hjem.... blir mye sittende foran tv og pc og prøve å ignorere den konstante kvalmen... håper det snart går over. Jeg skal spørre pent om sykemelding hos legen imorgen, da jeg fikk det forrige gang jeg var gravid også. Vi må bare igjennom disse ukene med kvalme, trøtthet osv, og da kommer vi så sterkt tilbake, så:-)
Supertea Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg slet med det samme fra uke 8 og frem til forrige uke. Er 16 fullgåtte uker nå. Vart nødt til å sykemelde meg, gire ned og ta det med ro. Høre på kroppen rett og slett. Har vært ganske kjedelig, ikke minst siden jeg egentlig har en haug med skolearbeid å ta fatt på. Heldigvis begynte energien å komme tilbake i slutten av forrige uke, og nå er jeg merkbart bedre. Orker å lese, gjøre husarbeid og gå turer igjen. Er så glad for at det har gitt seg, og håper på noen fine måneder fremover nå. ønsker alle dere andre som sliter med det samme god bedring!
Icedancer Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2007 Urg!! Håper ikke jeg må gå sånn i 6 uker til. Da går jeg på veggene. Spørs om jeg kanskje bør redusere arbeidsmengden litt hvertfall. Eller muligens jobbe hjemmefra om de lar meg. Sykemelding er liksom siste utvei, føler det som et lite nederlag. Har hatt sykemelding 1 gang hele mitt liv, og da hadde jeg ingen valg. Lå på isolat på sykehuset:/ Nei, jeg får høre hva legen sier på mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå