Gå til innhold

Ang kobberspiral???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge er det vanlig å ha småvondt( dvs små stikkinger i underlivet+ubehag)?Har gulaktig utflod, av og til småblør det litt. Det er 2 uker siden jeg satte den inn. Håper noen kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hadde det sånn i ca 2 mnd etterpå faktisk, kanskje litt lengre også. Har värt veldig missfornöyd med min kobberspiral, og har tenkt å få den fjernet. Synes jeg kan merke at det sitter der av og til, og samboeren min kjenner av og til at den stikker når vi har sex.

Håper din föles bedre snart :)

Skrevet

Jeg har hatt det to ganger og ikke kjent noe som helst etter å ha satt den inn. Er forøvrig strålende fornøyd og er glad for at jeg slipper å bruke noe med hormoner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...