Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Vær så snill ikke fordøm.. Trener mye..15 klokketimer kondisjon i uka. Har normal vekt.. Men har dager da jeg kan spise 6 brødskiver til frokost uten å føle meg stappa. Elsker overskuddet og energien jeg får ved å tillate meg å spise det jeg har lyst på. Har lyst til å ha denne energien hele tiden.. lyst til å kunne kose meg med mat alltid.. men dessverre så har jeg mange sperrer i forhold til sunn og usunn mat og mengder.. Kan noen vær så snill si at det er normalt å ha sånne dager og at det er ok å føle overskudd og være litt full i magen? Vet dette er en krangletråd, men vær så snill ikke krangle med meg.. er fortvila..
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 jada... dette har vi snakket om mange ganger før vennen!! Trøstespising og trang til usunn mat er noe du får pga at du innbiller deg at du trener mye!! Du er også sikkert mye sint å finner trøst i maten din:-) god bedring:-)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 du har nok et problem. men det er vel normalt å ha mere energi om man spiser seg mett fremfor om man sulter seg selv. men overdrevenspising er ikke sunt og handler ikke om å bli mett. du skriver selv at du har sperrer i forhold til usunn og sunn mat. vet ikke hva du vil du ber om at vi skal fortelle detg at det er normalt men vil du ha sanheten ? mange har vel et slikt forhold til mat men det betyr ikke at det er sunt.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Nei, jeg vet ikke hva jeg ber om.. Det er bare så godt å føle overskudd og glede og ikke fokusere på sunt usunt en dag.. Har bestemt meg for å spise masse i dag.. både sunt og usunt.. Skal gå en lang tur og nyte fridagen min og planlegge jula litt..
Mage Mi Sa Jo Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 det du egentlig sier er at du har et nokså stramt forhold til mat, og for deg å la dette ligge og slappe av i forhold til dette blir som ferie. det er nok normalt for de fleste i forskjellige situasjoner ikke nødvendigvis mat og mosjon men det handler vel om det å føle firheten ved å gi slipp på noen ting. kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå