Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 hei.. åssen gjør dere det med toastmaster?leier dere inn en eller får en bekjent til å ta jobben? vi lurer på om vi skal spørre min samboers forlover om han kan være toastmaster.. tror dere det blir for mye jobb for forloveren?rekker han alle oppgaver som forlover og toastmaster? skal jo være med oss til fotografen og være med på bilder..og i mellomtiden drar de andre gjestene til festlokalet..få en annen til å ønske de gjestene velkommen? eller er det bedre å spørre en annen? veldig i tvil...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg ville ikke valgt forlover som toastmaster. Det er jo toastmasteren som skal presentere talerene, og blir jo litt teit om han skal presentere seg selv... Og jeg tror det blir dumt å gi en person to oppgaver. Men det er min mening da... Vi har valgt en nær venn av familien, hun er venninne av mamma, men også gift med mamma sin fetter, og har fulgt oss opp gjennom. Hun er veldig flink til å være toastmaster og har vært det i mange selskap før. Veldig glad for at vi har "en sånn" blandt gjestene, valget var enkelt der. Hadde ikke hun vært der hadde vi nok spurt en onkel eller tante, kanskje fadderen min.
Arb.ledig husmor Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Ville ikkje valgt forlover t toatmaster nei... Vi har valgt en kamerat av meg til å være toastmaster... Han hadde aldri vært det før, men tok oppgaven som en ære:o)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 velg en som kjenner dere, og samtidig er en morsom utadvendt person!å leie inn en blir ofte upersonlig...
mammamamut Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg synes ikke noe om innleide toastmastere! I alle bryllup jeg har vært i hvor de har hatt innleid har dette alltid blitt dumt! Ville heller ikke valgt forlover for han har jo andre oppgaver. Vi skal bruke pappa for han har veldig god erfaring med dette, er utadvendt og morsom å han kjenner oss godt!
Vannmann35 Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Vi har en venninne som toastmaster. Viktigste er å finne noen som er strukturert og god til å organisere ting, samt som ikke drikker seg dritings først for å tørre å si noe. Ikke velg forloveren som toastmaster - det blir helt feil. Les mer om toastmasterens rolle her: http://www.dbas.no/Bryllupstips/smlm_toastmaster/index_toastmaster.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå