BabiKlar Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg sitter med CL graviditetstesten forann meg nå, testet med morgen urin i dag 3 dager før IKM.....og jeg er GRAVIIIIIID.....det kom et tydelig kryss i resultatvindu......Men kan ikke tro det....noen som har erfaring mem CL.....kan det vises så tydelig 3 dager før IKM....
nr2-imagen:) Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Har ingen erfaring med de.. men.. GRATULERE SÅÅÅÅ MYE!!!!!!!!! Positiv test er en positiv test!!!!!
soooz Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hei OG GRATULERER!!!!!!! :-D Var egentlig det jeg skulle si, jeg har desverre ikke erfaring md CB :\ Eneste jeg vet er at noen CB kan man ta FØR ikm. Tok test i dag selv, men det var en sånn kjempe kjempe svak strek som jeg nesten ikke så en gang, måtte liksom vippe på pinnen Så her i gården er det ikke no bebbis, kjenner tr er på vei. (For min del kan TR dra en viss plass..) Men igjen, gratulerer
BabiKlar Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 TakkTAkk ---Når bør jeg kontakte lege??
soooz Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ring å si du tok en positiv test, så hjelper nok de deg med når du skal komme etc
BabiKlar Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Tusen takk.....skal gjøre det:)
kattungen Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Gratulerer sååååååå mye!!! Lykke til med magen og god tur videre til 1 tri osv:D 3X HURRA for deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå