Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Snuppa har nå spist en full grøtposjon+litt fuktmos i ca 1 1/2 uke. Skal opp i 2 grøtposjoner etterhvert og lurer på hvor fort dere økte? Snuppa har begynt å våkne til mat kl.05 igjen og det er ikke normalt til henne å være... Lurer derfor på om vi skal begynne med et grøtmåltid til.. (hun er 5 mnd og 3 uker, blir 6 mnd 8.nov.) Noen erfaringer?
opelvectra Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Det er ikke noe i veien med og begynne med grøt 2 ganger om dagen nå.. ho kan jo få grøt til kvelden og midt på dagen eller sånt. Når jeg startet med grøt på min sønn som nå er 6 mnd så ble han urolig og våknet noen ganger om natta, men det gikk over etter kort tid. Fikk aldri 100% svar på om det var pga grøten, men jeg tror det.. lykke til.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Takk for svar.. Tenkte meg egentlig det. Er egentlig veldig bortsjemt med nattesøvnen til snuppa. Hun sover normalt 11-12-timer om natta og våkner kun innimellom for smokk. Så nå når hun har gått ned til 10-timer, så merker man det.... 5 er liksom akkuratt for tidlig.... Kan kanksje hende at hun har en reaksjon mhht klokke stillinga også..
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Vi brukte vel ca 2 uker. Det andre maaltidet var av samme type mat som det foerste, slik at gullet kunne spise saa mye han ville, og saa pleide vi aa gi smaksproever av nye ting naar han begynte aa bli mett. Etter ca 1 mnd var vi oppe i 3 maaltider. Fire maaltider jobber vi fremdeles med...poden er ikke noe glad i frokost (annet enn pupp da). Han er snart 9 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå