Gå til innhold

Hei alle sammen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har jeg fått tid til å titte innom her igjen. Har "kosedag" hjemme med lillegutt som er forkjølet og har feber, men som likevel er i godt humør og relativt bra form. Håper jeg får anledning til å oppdatere meg litt utover dagen - er jo utrolig mange nye innlegg siden sist jeg titta innom...

Formen min er bra, selv om begynner å føle meg tung og diger - og synes januar er uendelig lenge til... (selv om jeg egentlig vet at det går fort også).

Ønsker alle en fin dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, så koselig å se nicket ditt! Lenge siden sist!

Ha en fin kosedag sammen med lillegutt!

:o)

Skrevet

hei her@, koselig å se deg igjen også! Jeg syns det er koseligst når alle bare holder seg her inne hele tiden :-)

Jeg syns nå januar er ganske så rett rundt hjørnet, mai derimot ;-)))) det er leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til.

Skrevet

Hei du, så hyggelig å se deg her igjen. Morsomt også at du snart har termin, jeg husker godt da du herjet med oss her inne i forrige svangerskap og vi alle var veldig nyskjerrige :-D

Jeg har litt kortere tid igjen enn deg, i underkant av fem uker her. Synes magen er diiiiger og at det er tungt både å bevege meg, puste og ikke minst snu meg i senga.

Skrevet

Takk for hyggelige hilsener.

Er tydelig at det er mange nye småttiser i komminga - da blir vi vel hengende her enda lenger da:-)

Synes jeg kjenner følelsen du har nå Maud med tungpust, dårlig søvn og alt det som følger. Jeg skal ikke klage riktig enda iallfall - vet det blir verre... Men heldigvis er det forbigående - og gevinsten er jo så utrolig stor:-)

Håper formen din er bedre dritgrei, hvis ikke, så at den iallfall snart blir det...

Og så koselig at du skal bli mormor igjen da Goguttklattis, det tenker jeg blir stas? Kjenner jeg blir glad på din og resten av din families vegne:-)

Skrevet

Hei Her@!

Koselig å se deg igjen :)

Lykke til med utholdenhetsperioden frem til januar!

Hvis det er noen trøst, føler jeg meg også veldig stor og tung. Og jeg er ikke gravid altså, he he he...

Skrevet

Hei!

Har ikke sett deg her inne før,men hyggelig å hilse på deg,og blir koselig å skravles mere etterhvert :)

Skrevet

Fint å høre at det går bra med deg og magen:-) Glemmer ikke hvordan du lekte med oss;-)) Det var tider det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...