Gå til innhold

Jeg trenger råd jeg.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jenta mi på 6 mnd er helt umulig å få til å sovne på dagtid. når hun til slutt sovner er det i vogna og hun sover ikke mer enn en halv time. Synd for hun trenger mer søvn. Hun er så trøtt og grinete og vanskelig å få i mat osv. Noen som kan hjelpe meg med noen råd? Er så sliten av å ha en grinete og urolig unge nå.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd med faste leggetider? Her var det rutine som ble redningen. Måtte holde meg hjemme når han skulle sove og legge han til samme tid hver dag. Det gikk seg til etterhvert. Nå sovner han på slaget kl ni og to:)

Skrevet

Hvis det er først i det siste hun er blitt sånn så kan det være tenner. Ofte de ikke klarer å sove så lenge om gangen da. Hvor ofte sover hun da? Kanskje det holder med to lurer for henne, altså at du holder henne våken litt lenger og så kanskje hun sover litt lengre. Du kan jo gå trilletur også for å være sikker på at hun får nok søvn, hvis hun ikke våkner uansett da??...

Uff, jeg har ikke så gode råd jeg, men håper det ordner seg for deg. Lykke til da

Skrevet

Ho sover veldig godt om natten (sover hele natten) hekdigvis. Og da er det ikke noe problem å legge henne. Har aldri hatt så mye rutine på sovingen hennes på dagen. Prøvd å få det til men uten hell. Det er liksom ikke noe mønster på når hun blir trøtt på dagtid i det hele tatt. Hun sover ca tre lurer hver dag. Har tenkt på at hun kanskje kan redusere til to, men hun blir så forferdelig grinete og umulig å ha med å gjøre. Får fortsette å prøve å holde henne våken kanskje.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...