ny på vei? Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 ååå, jeg gleder meg eller det rette orddet er vel spent, vi skal på UL i dag for første(og eneste) gang i dag! Gleder meg sånn til å se lille vennen inni magen min! har jo hørt hjertelyden før,men ikke noe mer.. håper på at han/hun vil vise oss hva den er, enten en prinsesse eller en prins <3 håper alt er bra da med hjertet, vekst osv! ønsk oss lykke til ) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Lille`mor & lillebøll Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Nå kan dere bare glede der:=) Det er en kjempe hyggelig opplevelse! *****Lykke til idag*****
:Kiki Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Lykke til!! Blir spennende å høre hvordan det har gått 2 uker til det er min tur og. Teller ned dagene..
glad i mange barn Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 så kozli,ja det er en helt spesiell opplevelse det der,man får et helt annet forhold til barnet når man har sett det "live" og ikke minst pappen får et helt annet forhold til barnet,dumt den UL timen går så allllllt for fort,men nyt øyeblikkene og koz dere mazzzze.......................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå