Gå til innhold

Gleder meg Masse!


Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå, jeg gleder meg eller det rette orddet er vel spent, vi skal på UL i dag for første(og eneste) gang i dag! Gleder meg sånn til å se lille vennen inni magen min! har jo hørt hjertelyden før,men ikke noe mer..

håper på at han/hun vil vise oss hva den er, enten en prinsesse eller en prins <3

håper alt er bra da med hjertet, vekst osv!

 

ønsk oss lykke til :o)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan dere bare glede der:=)

Det er en kjempe hyggelig opplevelse!

 

*****Lykke til idag*****

Skrevet

Lykke til!! Blir spennende å høre hvordan det har gått :) 2 uker til det er min tur og. Teller ned dagene..

 

Skrevet

så kozli,ja det er en helt spesiell opplevelse det der,man får et helt annet forhold til barnet når man har sett det "live" og ikke minst pappen får et helt annet forhold til barnet,dumt den UL timen går så allllllt for fort,men nyt øyeblikkene og koz dere mazzzze.......................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...