*Lissi* Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Gutten min hadde helt igjen klistret øyne i dag tidlig. Vasket det forsiktig bort, og nå ser det ganske bra ut. Ikke opplevd dette før, men bør vel få legen til å se på det?
mammantilverdensbestebarn Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Gutten min har hatt det flere ganger. Spurte legen, og han sa det var øyekatarr. Helt ufarlig, og veldig vanlig blant små. Men om det fortsetter kan du jo ta han med til legen og få en resept på øyedråper. Kloramfenikol, tror jeg det het det gutten min fikk. Brukte den aldri, da det gikk over av seg selv...
*Lissi* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 20 mnd. er ikke spesielt rød nei, men liksom litt "vassen".
*Lissi* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Ok, kan ringe å høre med legen iallfall.
Hjertefamilien Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Sikkert øyekatar. Hatt noen runder med det her også. Vær nøye med håndhygiene, det er utrolig smittsomt! Vask hendene dine hver gang etter du har vasket øynene hans, og vær forsiktig med kos og nuss... Plutselig får du det også :/ Jeg brukte aldri noe på mine, bare vasket bort når det kom noe puss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå