fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Slimproppen gikk nå, men det var ikke anntydning til blod.... Er jeg ikke moden enda? To dager på overtid er det ikke noe morsomt!!! Vi får håpe han kommer før jul da...
Ezmeralda Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Har det noen betydning...? Slimproppen min gikk i går, men ingen antydning til blod hos meg heller. Hadde termin på mandag jeg også. Har forsovidt ikke noen følelse av at det er noen fødsel på gang her heller, så jeg skal gå meg en tur ned til byen nå, lunsje med en veninne og gå på kino etterpå. Krysser fingrene for fødsel før jul! :-)
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Ja det var betryggende at det ikke bare var min propp som var sånn=) Har vært ute og raket litt nå, så nå skal jeg lage meg litt grøt og sette meg i sofaen og kjenne etter vondter....ikke det at jeg tror det er noen fare for det men... Her snør det faktisk!!! Fikk så lyst på grøt da... Lykke til!!! Du får melde fra om lunsj og kino hjelper!! Det hørtes veldig koselig ut i hvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå