to jenter og ett gull i magen Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 hvor lenge bruker man egentlig denne kassa? vår er mye ute på dagen, han er vel ca 6 mnd tror jeg. men inne om natta. usikker på hvor lenge jeg burde ha de, vil jo ikke at han skal gjøre fra seg inne.
Hjertefamilien Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Pleier å ha den til jeg ser de ikke gjør fra seg oppi der noe mer... Mine kattunger er 5 mnd, og bruker den bare litt. Tror også det bare er den ene av de to som gjør fra seg oppi der i løpet av natta. På dagen går de ut. Flytter den nærmere og nærmere utgangsdøra jeg da, sånn at den til slutt står ute. Nå står den helt ved døra, så om ett par uker ryker den nok ut :-)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Den må han vel få lov til å beholde? Kan jo hende han må på do når ingen er hjemme, om natten eller får skikkelig magevondt. Dyr får det de også.
Stratos med 3 barn Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Har to voksene katter og kattedo hele tiden vi. De bruker den jo kun om de må og skal jeg feks bort en helg er det ikke aktuelt at de skal være ute hele tiden uten tilsyn, så da stikker naboen innom en gang om dagen og slipper de ut/inn. Kan bli gående inne noen timer da og da er det godt de er vant til å bruke kassa!
☆Anonymia☆ Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 jeg har den enda,men tenker på å ta den bort nå..har sett hun ikke har brukt den lenger,hun går ikke i den på dagen mer,men er litt usikker på natta..så jeg lar den være litt til..prøve å lukke døra til kassen slik at hun ikke kommer til,..så får vi se..
Mammapudding Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Fjerner aldri kattekassen vi, hun må jo få kunne gå på do hvis vi ikke er hjemme, hvis hun ikke vil gå ut (er litt pysete om høsten og vinteren) eller om natta..gidder ikke å slippe henne ut og inn hele natta så hun må være inne til jeg står opp..
pink1254788 Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har pleid å ha den tilgjengelig om vinteren, siden kattene mine er noen skikkelige stuegriser når det er kaldt;P Men nå som vi har fått oss kattedør, vil ikke gubben ha den lenger, så da må de nok belage seg på å gå ut på do. Hu ene foretrekker å bruke kassa inne enn å gå ut (kommer inn for å gå på do), og det er jo ikke noe vits i;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå