JonathanTheamamma Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Har kjent så lite liv siden i går ettermiddag/kveld. Bevegelsene er liksom litt slappere. Har prøvd å ringe jordmor, men hun kommer ikke før kl. 10, og hos legen måtte jeg evetuelt bare komme kl 12:45 og sitte og vente på en ledig lege. Er annengangs, men husker liksom ikke at det endret seg på denne måten sist. Hvordan er det for dere? Er i uke 39 nå (38+6), så vet jo at det blir mer stille mot slutten.... Men, er litt bekymret jeg.
Belle&Mini Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg er og 38+ og synes noen dager bevegelsene er slappere. Blir alltid litt stresa da... Men sånn har det vært en liten stund nå. Litt rolig en dag og neste dag like mye liv som før ) Samme er det jo med meg,veeldig slapp en dag og litt mer energi neste.
JonathanTheamamma Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Det er sant det Føler meg helt overnervøs jeg, var ikke sånn sist... Tusen takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hvis du føler deg usikker, er det vel fødeavdelingen du skal ringe til. Der er det alltid noen på vakt.
Belle&Mini Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Føler meg og helt overnervøs noen ganger. Er jo ikke så rart,går å kjennr den lille inni magen hele tiden og er ikke stort annet som får plass i hode mitt om dagen ) Ikke lenge igjen nå. Lykke til videre
Miss RM Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Sånn var det hos meg i forrige uke, er nå 39+2 og det har tatt seg opp igjen.. Og alt var i orden! Men som Anonym sier over her, ring til fødeavdelingen og ikke lege/jordmor, der får du uansett pratet med noen. Lykke til!
JonathanTheamamma Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 Ringte føden jeg, og kom inn til en sjekk. Alt står bare bra til, babyen har begynt å presse seg ned i bekkenet, så det er nok derfor det ikke er så mye bevegelse. Ble tatt veldig godt i mot, og jordmor som sjekket var veldig hyggelig, og som hun sa, det er bedre å ringe en gang for mye enn en for lite. Krysser fingrene for at det ikke er så lenge igjen til babyen kommer nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå