Dudellidallo og Tillo Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 ca en måned etter jeg hadde født jenta vår ga jeg beskjed til sambo at vi måtte tilkalle rørlegger for jeg så at dassen lekte.. han gikk straks for å sjekke og kom smilende inn til meg og sa " dassen er tett som bare det, du har nok tissa på gulvet".. Jeg gikk rett i forsvar og sa at jeg ikke hadde gjort det, vet nå at jeg satt på do og tissa!! Men... det viste seg at stråla hadde tatt en helt ny retning etter fødselen.. Fikk oss en god lått=0) Etter det har jeg aldri sluppet stråla helt løs.. Flere som har opplevd lignende?
¤ Aron & Emil ¤ Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 jepp,det skjedde venninda mi også.men hun ble klippet, og trodde det kom av det.ble du også?for da er det jo kanskje en sammenheng?
LadyLuck & Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 til og begynne med, før stingene hadde grodd skikkelig, hadde strålen en vane med å ende på fanget mitt istedenfor nede i doskåla. SÅ der satt jeg da,men dasspapir i fanget =)
Dudellidallo og Tillo Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 Oi, det var litt ekstremt da=) Ble klippet jeg også så mulig årsak det ja.. Glad vi ikke tilkalla rørlegger;) Helt utenom tema: må forresten si jeg har sansen for deg LadyLuck.. Den eneste jeg har bitt meg ordentlig merke til her inne=)
LadyLuck & Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 skal jeg ta det positivt eller negativt??
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 jeg ble ikke klippet, men stråla har en tendens til å gå oppover etter fødselen så jeg plutselig tisser over dokanten:S
LadyLuck & Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 mye lettere å være meg selv her inne, i virkeligheten kan jeg være ganske sjenert etc.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2007 bra du er deg selv her inne da!!! jeg har få venner med små barn så DiB er jo en knall plass=0)
LadyLuck & Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 ja, lite enner med små her også. Er liksom så lett å komme i kontakt på nettet, men dertil vankeligere i real life
Dudellidallo og Tillo Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. oktober 2007 hadde du bodd nærmere skulle då fått vært med oss=0)
LadyLuck & Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 takker så mye for det! men å er det vist en som er trøtt igjenn her (skal plutselig sove på morningen), så vi legger oss en times tid. Koseli å prate!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå