Gå til innhold

litt morsomt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at dette er uka da jeg har ikm. tror nok jeg får tr da, kjennes sånn ut. Men sånn ubevisst når jeg kjenner det sprenger litt nederst i magen(mens-murring), så må jeg åpne en knapp, for stakkars fantom-baby kan jo ha det trangt nå! :) hehe...... En har det nå litt morsomt med seg selv innimellom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi!!!! gøy..

Jeg kommer også til å bli slik!!!

Men man har jo mensmurringer når man er gravid også! Så det kan jo hende!! :)

Lykke til! Når skal du teste da?

Skrevet

sitter selv her nå med skikkelige mensmurringer, ikm er 3 nov, så det er nok tr som er på tur, selv om jeg har nekta henne å komme:)

Skrevet

Men alle gravide sier jo at det kjennes ut som tanta kommer når de er gravide!!! :)

Skrevet

ja, har lest det, og har ett barn på 10 år, men husker ikke om jeg hadde mesnmurringer da:):):)

men har skikkelig mensmurringher og vondt i korsryggen,,, vondt i korsryggen pleier jeg ikke å ha når tr skal komme, så den kommer garantert for fullt denne gangen:(

Ble spådd på DIB av aurora at jeg ikke var gravid nå, men at hun så en jente på meg i feb mars.... sikkert det som gjør at jeg ikke tror det har blitt klaff denne mnd...selv om det bare er tull å tro på den spåinga :)

når har du Ann! ikm?:)

Skrevet

jeg har IKM ca 10 nov.. synes jeg kjenner symptomer allerede.. hehe..

Sikkert fordi jeg har så trua på den skal sitte denne mnd!!!

Skrevet

Hehe, ja artig med sånne liksom-symptomer og ens egen evne til å tenke rare tanker :)

Jeg har såkalt ikm rumdt 2-4 nov, og tror nok ikke jeg tester før jeg har grunn til det(altså manglende mens. En gan i neste uke, eller uka etter der.... Graviditeten blir så veeeldig lang hvis man girer seg opp etter tre-fire uke, syns jeg, så jeg venter så lenge jeg kan. Har bare en test denne pp, og det får holde... :) Så får en bare håpe en slipper å plages, sånn som så mange gjør!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...