Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Fikk beskjed av jordmor på første time at dette var viktig, men jeg er veldig slapp med å få gjort dette hver dag. Synes øvelsene er litt vanskelig; vet liksom ikke helt HVA jeg skal trene. Er dere flinke på å trene?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Har ikke hørt noe om å trene bekkenet. Hvilke øvelser dreier det seg om?
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Det er forskjellige øvelser, men hovedpoenget er vel å knipe slik at man trenger opp bekkenmuskulaturen. Er visst viktig både før og etter fødsel. Skal se om jeg finner noe informasjon om det på nettet...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Bekkenbunnsøvelser (stramme vagina og anus) stram og hold i 10 sek. Gjenta øvelsen ca. 10 ganger Dette er viktig jenter, for å unngå urinlekasjer senere og for å forberede seg til fødselen + at man skal gjøre det masse etter fødsel for å få vagina slik den en gang var. KNIP-KNIP-KNIP
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Her står det litt iallefall: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/trim_og_trening_for_gravide/velser_for_bekkenbunn
Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Ja dytt. Viktig, selv om jeg bare får dårlig samvittighet. Burde være enkleste treningen i verden. Tenker alltid " det kan jeg gjøre på kontoret i morgen", men glemmer det alltid. KNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Er det bare meg som synes det er vanskelig å holde i 10sek?Synes liksom ikke knipinga varer mer enn 1-2 sek jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå