fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Tror jeg akkurat hadde en delvis vannavgang. Hadde full vannavgang med nr1, da kom det jo masse, denne gangen kom det kanskje toppen et par dl. Har vannet gått da? Eller er det bare noe av vannet som lå foran hodet som gikk? Virker ikke som det kommer mer heller. Ikke enda i hvertfall... Noen som har vært borti det samme?
JoeyLover Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg hadde også full vannavgang med første mann å da kom d masse vann. Jordmor har sakt til meg at det er stor forsjell på hvor mye vann som kan komme. Visst barnet er godt nede i bekkenet kan det hende at bare lidt vann kommer, det som ligger rundt hode. Noen lekker lidt etterpå når di beveger seg å noen ikke. Ville ha ringt føden å sjekket for sikkrets skyld Lykke til!!
utrolig 2007 Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Ring føden, det gjorde jeg i går og var inne til en sjekk. Jeg har også hatt full vannavgang de andre gangene, og trodde det var delvis denne gangen. Nå mente de at det ikke var det hos meg, men bedre med en sjekk for mye enn en for lite. Vannavgang skal alltid sjekkes sa de til meg, for hvis det er det skal man ikke gå for lenge pga infeksjonsfare. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hadde delvis vannavgang før forrige fødsel - da kom det vel knapt en halv dl eller noe. Var veldig i tvil om dette var noe i det hele tatt - men kontaktet sykehuset likevel, og fikk beskjed om å komme opp. Da sjekket de meg, blant annet måtte jeg ligge på en benk og en lege kikket i skrittet på meg mens jeg skulle hoste hardt og da sa de "åjada, dette er vannavgang", for de så at det dryppet mer fostervann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå