Gå til innhold

HVORFOR MEG????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå hadde jeg lagt fra meg muligheten at jeg var gravid denne mnd, men hva skjer??? Jo det skal jeg fortelle. I dag når jeg våknet skulle jeg ta tempen, den var enda høyere, så den ser enda mer lovende ut, og den har fortsatt den trifasiske kurven. Jeg pleier som oftest å få mensen om natten, men den har ikke kommt. Muligheten for at den kommer på dag tid er der jo, men når den ikke er kommt i løpet av natten, og jeg plutselig har temp stigning, ja da blir jeg forvirret.

For å si det kort å greit. Når jeg venter mensen, så skal tempen dette, ikke tige. Har aldri opplevd dette når jeg venter mensen.

Men så dukker fornuften opp igjen. Jeg kan ikke være gravid, det skaal jo ikke være mulig. Å så en ting til, føler en svak murring, slik som jeg kan ha både når jeg venetr mensen og når jeg er gravid. arg.... fordømmte greier

For de som forstår seg på det så kan dere se her:

http://www.fertilityfriend.com/home/Sliteren86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal krysse fingrene for deg selv om sjansen er liten+++ Morsomt om vi kunne havnet i sammme termin klubb denne gangen også:)) Er bare innom for en titt her, er så heldig at jeg traff på 2pp og er nå usle 7+1:))

Lykke til tryne!

Skrevet

Jeg heier enda!!! =)

OM vi skulle være så heldige å være gravide begge to, leste jeg noe som for min del var oppløftende på FF i dag da jeg la inn tempen;

"If an egg is fertilized, the corpus luteum's life will be extended by the presence of the pregnancy hormone (hcG). The corpus luteum will then continue to produce progesterone and the development of the endometrium will continue. As the pregnancy progresses, hormone production will be taken over by the placenta. If you are not pregnant, (it's too early to tell if you are) your temperature will stay elevated for 10-16 days after ovulation, until the corpus luteum regresses."

Visste igrunnen dette altså, men setningen "it's too early to tell if you are" ga meg litt håp med neg test i går!!

Trodde at en negativ test betød negativ 10 DPO i og med at de er så sensitive, men den gang ei.

Det er altså håp for oss begge enda!!

Slapp helt av, pust med magen, så skal du se at alt ordner seg for snille jenter!!!!! ;))

Min chart i dag; http://www.fertilityfriend.com/home/19e6b7

Klem

Skrevet

Ååå så spennende!!!! Charten din er jo såå lovende! Krysser fingrene for deg, håper av hele mitt hjerte at du er gravid nå:) Heier på deg! Masse lykke til!

Skrevet

Jeg må le litt av meg selv. jeg fortsetter å håpe berre pga en temp. Men nå kan jeg slutte å håpe, enda en negativ test. Så nå har jeg slått det fra meg for denne syklusen, jeg er faktisk ikke gravid, det berre ser sånn ut på kurven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...