Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Sambo begynner tilbake i jobb på torsdag og da kommer dagene til å bli laaange for meg... hehe! så tenkte kanskje noen ble med på å treffes litt på dagtid? bare drikke kaffe, trille en tur eller noe sånt... kan godt treffes her hos meg, har greit med plass. men har smal gang så har ikke plass til hundre barnevogner da! hihi! hvis noen av dere er i loddefjord er det bare å stikke innom altså=)
KarLuc +1? Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Du må komme deg på augustines på galleriet i dag kl 15.00 :-p Er treff der, og ska prøve å ha det hver onsdag framover............ klemmen
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 hm... så det ikke før nå, og er bare 40 min til =( får besøk av mamma snart så det går ikke=( men har dere hver onsdag? Går ikke an å treffes tidligere på dagen da, sambo er hjemme klokka 3 om dagene og da vil jeg gjerne ha middagen på bordet=)
dellta og Lucky Luke <3 Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 heei.. har akkurat det samme 'problemet' som deg, lange dagr helt alene med lillegutt Vi bor også i loddefjord og kunne tenke oss en trille/kaffe venninne... =)
Anonym*Gullklump* Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Hei hei!! Jeg er med på treff på dagtid. Bor jo i Loddefjord vi og:o)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 dellta og TES: bare å komme oppom på dagtid=) sender dere pm jeg =) TES: deg kjenner jo jeg fra før av også!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 hei.. bor i øygarden da. men har alt av nettverk på andre siden av broen, så jeg kjører stadig vekk forbi. pleier å treffe goodyear på vestkanten
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 TES: hvorfor har ikke jeg fått med meg at du bor i loddefjord? he he.. trodde du bodde i åsane enda jeg. vi skal snart ha visning her. kjøper hus litt nærmere byn tror jeg. håper på straume/loddefjord el noe sånt.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 bobobaby: bare å stikke innom når du er i loddefjord, dra med deg goodyear=)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 det høres bra ut. : ) håper vi snart flytter litt nærmere
Gjest Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 ja det blir dere nødt til=) kan jo ikke trille alene! hehe...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 nei.. den eneste som blir med på trilletur her, er hunden. og han er ikke så fryktelig sosial. luktene ute er jo mye mer spnnende enn meg. he he..
Yo&La+spire Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Dere er alle velkommen på treff på Augustins (Galleriet, 5 etasje) på onsdager! Vi møtes klokken 15.00. Kjempefint lekerom til bebisene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå