Smulen&Skalken Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Den sier at jeg skal få jente, kinesiske fødselskartet sier også det samme. Og for ikke å glemme ringtesten som også viste jente.. Hmmm Noen som har erfaring med dette. Er jo litt spennende. Kanskje dere kan ta plumbo testen å si hvordan det gikk? Om det stemmer Plumbo testen: Tiss i et glass. Ha i 1 ss plumbo. La det stå i 30 min før du sjekker fargen på det. Er fargen grønn/blå - så er det jente. Er fargen brun/svart/rød - så er det gutt. Spennende
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hvis jeg ikke tar helt fullstendig feil er dette en tulle- test som oppsto inne på Bim som en dårlig spøk for lenge siden- og som avlet atskillige tråder om graden av idioti som skulle til for å faktisk prøve dette i praksis. Å rote med kjemikalier som Plumbo er i utgangspunktet toskete, å gjøre det mens man er gravid er enda mer toskete. Å tro at det kan fortelle deg noe om hvilket kjønn du bærer på, er faktisk det mest toskete av alt. Sånn, det var mitt bidrag til det som kommer til å bli nok en lang og traurig diskusjon - akkurat som HI håpet på da hun laget denne tråden.
Smulen&Skalken Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hvorfor gidder du? Det var ikke ment som en krangletråd. Og det som for meg er toskete er deg, som klager på tråden og sier det er "farlig" å ta plumbo i urinen da man er gravid. Man står jo ikke å puster inn gassene. Dette var ment som et morsomt innlegg, men så måtte du komme å ødelegge. Hysteriske kjærring! hohoho
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Synes det var litt dut å svare slik til deg jeg og! Det er faktisk mange her inne som har tatt testen og det har fungert på og! Men tror ikke helt på den allikevel! Men morro er den ihvertfall! Men en forutsetning for at man skal ta testen er det at man skal ta den testen der ute!! Dette pga div gasser! Men har man lyst så har man lov!
Gemini7 Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Dette MÅ jeg bare svare på! Jeg prøvde P.testen 2 ggr i forrige svangerskap, ble giftgrønt begge ganger- og jeg fikk ganske riktig ei jente.Tenkte det kunne ha noe å gjøre m at jenter får grønt (-/blått) uansett, og at når man bærer ei jente blir det ingen forskjell, så ei ikke-gravid venninne av meg prøvde. Og fikk ingen farge! Bare grågult-skittent. Så tenkte jeg at det er noe m hormonenen fra en gutt hvis man bærer en gutt- og fikk sambo til å prøve- heller ingen reaksjon i fargen. Men alle mine gravide venninner derimot, har prvød, og det har stemt hos alle!!!!!!!!! fargene har ikke vært like klare bestandisg, men det har alltid vært mulig å se om det er kald (jente-) farge eller varm (gutte-) farge ihvertfall. Så - TRIBAL- hvorfor prøver du ikke bare og ser selv??
Smulen&Skalken Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Så artig Ja jenter. Da er det bare å ta med seg en kopp og plumbo flaska. Sette dere ute i busken å tisse. hehe Jeg syns det er litt artig jeg da. Med alle de testene. Se om det er stemmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå